اخبار
جمعه 6 بهمن 1402

در جلسه کمیته نظارت بر اجرای پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان شد:

صندوق ضمانت صادرات ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، بهترین عملکرد را در اجرای تکالیف دولت در راه اندازی پنجره خدمات دولت هوشمند و هوشمند سازی آن، در مجموعه وزارت صمت داشته اند.
به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کمیته نظارت بر اجرای پنجره ملی خدمات دولت هوشمند که سه شنبه سوم بهمن ماه با هدف بررسی ارایه خدمات وزارت صمت برگزار شد با اشاره به اینکه مطابق بند ج تبصره ۷ قانون برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱، گفت: در قانون برنامه سال جاری نیز تا آبان ماه باید ۱۰۰ درصد خدمات دستگاه ها به صورت الکترونیکی ارایه شود و تا پایان آذرماه باید همه استعلامات به صورت برخط ارایه و تا پایان دی‌ماه نیز ۲۰ درصد خدمات دستگاه ها باید هوشمندسازی می‌شد.
لازم به ذکر است گروه کارشناسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارائه 100 درصدی خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران را از طریق پنجره واحد دولت هوشمند و انطباق 30 درصد از این خدمات را با استانداردهای هوشمندسازی تایید نمودند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
این صندوق به پشتوانه حمایتهای مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسکهای سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.
صندوق ضمانت صادرات ایران حامی صادر کنندگان محترم از تمامی نقاط ایران