اخبار
چهارشنبه 1 فروردين 1403

پیام نوروزی مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران

مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران در پیام نوروزی ۱۴۰۳ خود بر گسترش حمایت های صندوق ضمانت صادرات ایران از تولیدات صادرات محور داخلی به ویژه محصولات دانش بنیان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران، سید امیر برهانی نائینی در پیام نوروزی ضمن تبریک عید به کارکنان و خانواده بزرگ این صندوق و با اشاره به تقارن آن با ماه مبارک رمضان آورده است: بنا بر سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری یکی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی نیل به اهداف توسعه صادرات غیر نفتی به ویژه محصولات دانش بنیان است. از آنجا که امروزه صادرات محصولات دانش بنیان موتور محرکه اقتصاد کشور می باشد، اهتمام جدی به این محصولات نوید بخش رشد اقتصادی کشور در آینده می باشد. برهانی با گرامی داشت سال جدید که توسط مقام معظم رهبری سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام گرفته است ابراز امیدواری نمود که صندوق ضمانت صادرات ایران با اتکاء به ظرفیتهای بالایی که در اختیار دارد تلاش خود را به کار خواهد بست تا با حمایت موثر از صادرات غیر نفتی در بازارهای جهانی نقش فعالی ایفا نماید. وی ضمن تقدیر صمیمانه از کارکنان صندوق به جهت تلاش برای تعالی مستمر این مجموعه، سال جدید را به همکاران صندوق ضمانت صادارت و خانواده های ایشان، تهنیت و شادباش گفت و سالی توأم با سلامتی، موفقیت و شادکامی برای ایشان آرزو نمود.

                                                                                      سید امیر برهانی
                                                                                         نوروز 1403
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
این صندوق به پشتوانه حمایتهای مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسکهای سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.
صندوق ضمانت صادرات ایران حامی صادر کنندگان محترم از تمامی نقاط ایران