اخبار
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

بررسی ظرفیت همکاری های مشترک شرکت نفت پاسارگاد با صندوق ضمانت صادرات ایران

با حضور مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران و شرکت نفت پاسارگاد در حاشیه نمایشگاه (Iran Expo 2024) ظرفیت همکاری صندوق ضمانت صادرات ایران و شرکت نفت پاسارگاد بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران در دیدار با اکبر دادخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد و سید امیر برهانی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در نمایشگاه توانمندیهای صادراتی ج.ا. ایران، دو طرف بر آمادگی خود جهت گسترش روابط خبر دادند. 
برهانی اظهار داشت صندوق ضمانت صادرات ایران با صدور انواع ضمانت نامه و بیمه نامه می تواند خدمات ارزنده ای به صادرکنندگان ارائه دهد. وی تاکید کرد علاوه بر خدمات موجود، این صندوق آمادگی دارد بنا به درخواست شرکت نفت پاسارگاد پوششهای مورد نیاز را ارائه دهد. برهانی افزود جهت عملیاتی نمودن این مذاکرات می بایست یادداشت تفاهم همکاری میان دو مجموعه منعقد گردد. 
اکبر دادخواه، مدیر عامل نفت پاساردگاد ضمن تشریح شرایط آن مجموعه از بهبود شرایط صادرات برای آن شرکت خبر داد و از تعهد ارزی به عنوان یک مانع برای صادرات یاد کرد. 
وی ابراز امیدواری نمود با امضاء تفاهم نامه و آشنایی بیشتر با صندوق ضمانت صادرات ایران، شاهد استفاده بیشتر از خدمات بیمه ای و ضمانت نامه ای صندوق باشیم. 
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
این صندوق به پشتوانه حمایتهای مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسکهای سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.
صندوق ضمانت صادرات ایران حامی صادر کنندگان محترم از تمامی نقاط ایران