اخبار
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

امضاء یادداشت تفاهم فی مابین صندوق ضمانت صادرات ایران و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته

به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران، در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو Iran Expo 2024 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، یادداشت تفاهم همکاری ما بین سید امیر برهانی، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران و محسن نادری منش رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به امضاء رسید. 
هدف از این یادداشت تفاهم مشارکت در زمینه تعریف مدل‌های جدید حمایتی، تامین مالی با محوریت صادرات، صدور ضمانتنامه‌‌های مشترک جهت حمایت از شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته، تمرکز بر سیاستهای حمایتی در حوزه شرکتهای دانش بنیان،  استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و وثایق ترجیحی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، همکاری در زمینه اعتبارسنجی‌ شرکت‌ها، همکاری در زمینه انتقال دانش فنی و تبادل تجارب و اطلاعات در ارزیابی ریسک،  توسعه زمینه‌های آموزشی و پژوهشی و ... می باشد.
برهانی در مراسم این تفاهم نامه اظهار داشت با توجه به سیاست دولت و وزارت صمت نسبت به حمایت از شرکتهای دانش بنیان، پوششهای اعتباری برای شرکتهای دانش بنیان در اولویت این صندوق قرار دارد. وی همکاری دو مجموعه را نقطه عطفی در توسعه صادرات محصولات دانش بنیان دانست.
محسن نادری منش نیز اظهار داشت با امضاء این یادداشت تفاهم این مجموعه آمادگی کامل جهت همکاری با صندوق ضمانت صادرات ایران  و حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش را  بنیان دارد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
این صندوق به پشتوانه حمایتهای مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسکهای سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.
صندوق ضمانت صادرات ایران حامی صادر کنندگان محترم از تمامی نقاط ایران