اخبار
سه‌شنبه 11 ارديبهشت 1403

بازدید وزیر صمت از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران

به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادارت، وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدید از نمایشگاه اکسپو 2024 گفت: ایران اکسپو مهمترین رویداد صادراتی کشور بوده و امسال حدود 3 هزار بازرگان بین‌المللی به واسطه این رویداد در ایران حضور یافته‌اند.
علی آبادی گفت: ایران اکسپو 2024 فرصت خوبی برای صنعتگران و تجار ایرانی است که بتوانند تعاملات خود را توسعه بدهند و به همین دلیل برای چندمین بار از نمایشگاه بازدید شد تا شرایط را بررسی و این رویداد مهم را تقویت کنیم.
وزیر صمت ادامه داد : اولویت امسال ما تنوع سازی بازار‌های صادراتی است از سوی دیگر سعی کردیم همزمان با این نمایشگاه اجلاس افریقا را برگزار کنیم تا تاجران این قاره با توانایی‌ها و دستاورد‌های صنایع ایران آشنا شوند.
وی اضافه کرد: برای تحقق شعار سال، باید بازارهای صادراتی را توسعه دهیم و برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند اکسپو برای افزایش تقاضا و توسعه بازارهای صادراتی تاثیر مثبت خواهد داشت. در این دیدار سیدامیر برهانی نائینی رئیس هیات مدیره ومدیرعامل صندوق ضمانت صادرات و جمعی از معاونین و مدیران وزارتخانه وی را همراهی می کردند.
همچنین وزیر صمت  از تبلیغات محیطی و حضور فعال صندوق در این نمایشگاه قدردانی بعمل آورد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
این صندوق به پشتوانه حمایتهای مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسکهای سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.
صندوق ضمانت صادرات ایران حامی صادر کنندگان محترم از تمامی نقاط ایران