اخبار
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

اختصاص سقف اعتباری 180 میلیون یورویی برای کشور کامرون

سید امیر برهانی نائینی، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران از اختصاص سقف اعتباری 180 میلیون یورویی برای کشور کامرون جهت توسعه روابط فی مابین دو کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران در حاشیه ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی ج.ا. ایران،  یادداشت تفاهم بین سید امیر برهانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران و بلّو دبیر کل اتاق بازرگانی کشور کامرون به منظور تبادل اطلاعات اعتباری فعالین اقتصادی دو کشور و بهبود سقف اعتباری کشور کامرون جهت توسعه روابط تجاری به امضاء رسید.
برهانی اظهار داشت نگاه ویژه ای به بازار قاره  آفریقا وجود دارد و در همین راستا 4/5 میلیارد یورو سقف اعتباری به قاره آفریقا  تخصیص داده شده که از این مبلغ 180 میلیون یورو برای کشور کامرون جهت گسترش صادرات در نظر گرفته شده است.
بلّو ضمن استقبال از ظرفتیهای پوششی صندوق اعلام نمود ایران به عنوان کشور توسعه یافته ظرفیتهای صادراتی بسیار خوبی برای صادرات محصولات شیمیایی، پتروشیمی و نیروگاههای پاک و سایر پروژه های خدمات فنی و مهندسی، اکتشافات و توسعه معادن را در کشور کامرون دارد که امیدواریم این یادداشت تفاهم هم منجر به توسعه روابط گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
این صندوق به پشتوانه حمایتهای مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسکهای سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.
صندوق ضمانت صادرات ایران حامی صادر کنندگان محترم از تمامی نقاط ایران