۱۳۹۹ يکشنبه ۹ آذر
منشور اخلاقی صندوق
منشور اخلاقی صندوق ضمانت صادرات ایران
 
کارکنان صندوق ضمانت صادرات ایران ‌با ایمان به اراده خالق هستی ‌و ‌در جهت انجام ماموریت‌های سازمانی خود‌ که‌ برای حمایت و پشتیبانی از صادرات‌ جمهوری اسلامی ایران‌ با ‌‌رعایت قوانین‌ و مقررات ذیربط صورت می‌پذیرد، ضمن ارائه خدمات‌ به ‌مشتریان‌، ‌جلب رضایت آنان را سر‌لوحه امور خود می‌دانیم. از اینرو به ‌منظور ارتقاء ‌وحفظ کرامت مردم در نظام اداری ‌نسبت‌ به امور‌ زیر متعهد می‌شویم :
1- به رعایت نظام و انضباط در انجام فعالیت ها و حضور به موقع در سازمان توجه نماییم.
2- در انجام وظایف و مسئولیت ها پشتکار و جدیت داشته و آن ها را با دقت، صحت و به موقع انجام دهیم.
3- سعی نماییم تا دانش خود را در زمینه فعالیت های سازمانی به روز نگه داشته و آن ها را با توانمندی وابتکار خود در انجام فعالیت های اداری و سازمانی به کار گیریم.
4- به ایده ها و افکار جدید ارزش قائل شده و برای اجرایی کردن آن ها به شکل منطقی در دستگاه اجرایی متبوع و نظام اداری تلاش کنیم.
5- برای افزایش بهره وری نظام اداری از طریق افزایش بهره وری حیطه فعالیت خود تلاش کنیم.
6- از امکانات، تجهیزات و سرمایه های نظام اداری حفاظت نموده و در استفاده مؤثر و مطلوب از آن ها بکوشیم.
7- در انجام فعالیت ها و تعاملات، روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی، مذهبی و غیره تأثیری در تصمیمات و اقداماتمان نداشته باشد.
8- روحیه انتقادپذیری داشته و انتقادات سازنده دیگران را به عنوان فرصتی برای صلاح و بهبود خود و فعالیت هایمان بدانیم.
9- همیشه و در همه حال رضایت خدای متعال را مدنظر قرار داده و برآنچه که خداوند امر یا از آن نهی می کند، توجه کامل داشته و او را ناظر بر اعمال و کردار خویش بدانیم.
10- مردم و شهروندان به عنوان ذی حق برای نظام اداری هستند، تلاش نماییم با ایجاد ارتباط مناسب و ارائه خدمت بهتر، تصویری مثبت از دستگاه اجرایی و نظام اداری در ذهن آنان ایجاد کنیم.
11- به مراجعه کنندگان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین، مقررات و ضوابط خدمت ارائه دهیم.
12- در محدوده وظایف شغلی، اطلاعات و راهنمایی های لازم و مناسب به ارباب رجوع ارائه و در زمینه خدمت شفاف سازی صورت دهیم.
13- خواسته های قانونی ارباب رجوع را در چارچوب وظایف خود با صحت، دقت و س رعت و بدون تشریفات زائد اداری و تحمیل هزینه اضافی به وی ارائه دهیم.
14- به ارباب رجوع احترام گذاشته و در استقبال و صحبت با آنان گشاده رو باشیم.
15- به نظرات، پیشنهادات و بازخورهای شهروندان و مراجعه کنندگان به عنوان منبعی گران بها برای بهبود عملکرد نگاه کرده و با دید منطقی به آن ها توجه کنیم.
16-  به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم.
17-  سعی کنیم تا فرهنگ تکریم ارباب رجوع، پاسخ گویی و گره گشایی از مشکلات مردم و مراجعان به یک ارزش حاکم در نظام اداری تبدیل شود.
18- روحیه کار جمعی را در خود تقویت کرده و در انجام فعالیت های گروهی مشارکت جو و مشارکت پذیرباشیم.
 
تاریخ به روز رسانی:
2020/11/21
تعداد بازدید:
108
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
تماس با ما
تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان شانزدهم، شماره 5
تلفن: (6 خط) 88733370-021
فکس: 88733376-021
ایمیل: Info@egfi.org
ساعات و روزهای کاری: ساعت 8 الی 16 روزهای شنبه الی چهارشنبه  
اشتراک خبرنامه
اطلاعات شما محرمانه خواهد ماند.
logo-samandehi
کلیه حقوق نزد صندوق ضمانت صادرات ایران محفوظ می باشد.
Powered by DorsaPortal