ورود
دوباره تلاش کنید
فا
EN
۱۴۰۱ يکشنبه ۵ تير
!!!b2!!!
!!!b2!!!
صفحه اصلی
درباره صندوق
درباره سازمان
سیاستهای کلی سازمان
عملکرد
هیأت مدیره و معاونین
دفاتر کارگزاری
همکاری های بینالمللی
نمودار سازمانی و مدیران
کتابچه راهنمای خدمات صندوق
اولویتهای پژوهشی
قانون چگونگی اداره صندوق
اساسنامه صندوق ضمانت صادرات ایران
سئوالات متداول
بیانیه حریم خصوصی
منشور اخلاقی صندوق
خدمات
اعتبارسنجی
اعتبارسنجی خریداران خارجی
اعتبارسنجی بانک های خارجی
اعتباری سنجی دولت ها
بیمه نامه های صادراتی
بیمه نامه کوتاه مدت
بیمه نامه خاص صادرات
بیمه نامه کل گردش صادرات
بیمه نامه بلااثر شدن قرارداد صادراتی
بیمه نامه تضمین مطالبات بانک بابت اعتبارات اسنادی دیداری
بیمه نامه پوشش خرید دین اسناد صادراتی
نمونه قرارداد صادراتی
بیمه نامه میان و بلند مدت
بیمه نامه (ضمانت نامه) اعتبار خریدار
بیمه نامه خاص صدور خدمات فنی و مهندسی
ضمانتنامه/ بیمه نامه اعتباری خاص پروژه های صادرات محور
بیمه نامه سرمایه گذاری
روند صدور بیمه نامه ها
روند صدور بیمه نامه خاص صادرات و پرداخت خسارت
روند صدور بیمه نامه کل گردش صادرات و پرداخت خسارت
روند صدور بیمه نامه صدور خدمات فنی و مهندسی و پرداخت خسارت
روند صدور بیمه نامه سرمایه گذاری و پرداخت خسارت
روند صدور بیمه نامه بلا اثر شدن قرارداد صادراتی
روند صدور بیمه نامه خرید دین اسناد صادراتی
روند صدور بیمه نامه تضمین مطالبات بانک بابت اعتبارات اسنادی دیداری
روند صدور بیمه نامه (ضمانت نامه) اعتبار خریدار
دریافت فرم های درخواست
اعتبار سنجی از خریدار خارجی
صدور بیمه نامه کوتاه مدت
صدور بیمه نامه کل گردش صادرات
صدور بیمه نامه سرمایه گذاری
ضمانت نامه های صادراتی
ضمانتنامههای اعتباری
اعتبار بانکی ( ریالی و ارزی)
اعتبار تولیدی ( ریالی و ارزی)
ضمانتنامههای بانکی(مبتنی برقرارداد)
روند صدور ضمانت نامه ها
دریافت فرم های درخواست
صدور ضمانت نامه اعتباری بانکی برای اشخاص حقوقی
صدور ضمانت نامه اعتباری بانکی برای اشخاص حقیقی
صدور ضمانت نامه اعتباری تولیدی برای اشخاص حقوقی
صدور ضمانت نامه اعتباری تولیدی برای اشخاص حقیقی
ریسک
مدیریت ریسک
بارومتر ریسک کشورها
سیاست پوشش کشورها از دیدگاه صندوق
شناسنامه خدمات
خدمات الکترونیک
سامانه اصالت ضمانت نامه
محاسبه گرهای حق بیمه کوتاه مدت
محاسبه گر حق بیمه خاص صادرات
محاسبه گر حق بیمه کل گردش صادرات
محاسبه گرهای حق بیمه میان و بلند مدت
محاسبه گر حق بیمه سرمایه گذاری
محاسبه گر حق بیمه اعتبار خریدار
محاسبه گر حق بیمه خاص خدمات فنی و مهندسی
گزارشات
گزارشات سالیانه
گزارشات تحلیلی و خبری
گزارشات ریسک کشوری
قوانین ورشکستگی کشورها و فرآیندهای قانونی وصول مطالبات در بازارهای هدف
ماهنامه صندوق ضمانت صادرات ایران
اخبار
ارتباط با ما
نمایش سایت اصلی
›
درباره صندوق
›
منشور اخلاقی صندوق
منشور اخلاقی صندوق
منشور اخلاقی صندوق ضمانت صادرات ایران
کارکنان صندوق ضمانت صادرات ایران با ایمان به اراده خالق هستی و در جهت انجام ماموریتهای سازمانی خود که برای حمایت و پشتیبانی از صادرات جمهوری اسلامی ایران با رعایت قوانین و مقررات ذیربط صورت میپذیرد، ضمن ارائه خدمات به مشتریان، جلب رضایت آنان را سرلوحه امور خود میدانیم. از اینرو به منظور ارتقاء وحفظ کرامت مردم در نظام اداری نسبت به امور زیر متعهد میشویم
:
1- به رعایت نظام و انضباط در انجام فعالیت ها و حضور به موقع در سازمان توجه نماییم
.
2- در انجام وظایف و مسئولیت ها پشتکار و جدیت داشته و آن ها را با دقت، صحت و به موقع انجام دهیم.
3- سعی نماییم تا دانش خود را در زمینه فعالیت های سازمانی به روز نگه داشته و آن ها را با توانمندی وابتکار خود در انجام فعالیت های اداری و سازمانی به کار گیریم
.
4- به ایده ها و افکار جدید ارزش قائل شده و برای اجرایی کردن آن ها به شکل منطقی در دستگاه اجرایی متبوع و نظام اداری تلاش کنیم
.
5- ب
رای افزایش بهره وری نظام اداری از طریق افزایش بهره وری حیطه فعالیت خود تلاش کنیم
.
6- از امکانات، تجهیزات و سرمایه های نظام اداری حفاظت نموده و در استفاده مؤثر و مطلوب از آن ها بکوشیم
.
7-
در انجام فعالیت ها و تعاملات، روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی، مذهبی و غیره تأثیری در
تصمیمات و اقداماتمان نداشته باشد
.
8-
روحیه انتقادپذیری داشته و انتقادات سازنده دیگران را به عنوان فرصتی برای صلاح و بهبود خود و
فعالیت هایمان بدانیم
.
9-
همیشه و در همه حال رضایت خدای متعال را مدنظر قرار داده و برآنچه که خداوند امر یا از آن نهی
می کند، توجه کامل داشته و او را ناظر بر اعمال و کردار خویش بدانیم
.
10-
مردم و شهروندان به عنوان ذی حق برای نظام اداری هستند، تلاش نماییم با ایجاد ارتباط مناسب و ارائه خدمت بهتر، تصویری مثبت از دستگاه اجرایی و نظام اداری در ذهن آنان ایجاد کنیم
.
11-
به مراجعه کنندگان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین، مقررات و ضوابط خدمت ارائه دهیم
.
12-
در محدوده وظایف شغلی، اطلاعات و راهنمایی های لازم و مناسب به ارباب رجوع ارائه و در زمینه خدمت شفاف سازی صورت دهیم
.
13-
خواسته های قانونی ارباب رجوع را در چارچوب وظایف خود با صحت، دقت و س رعت و بدون تشریفات زائد اداری و تحمیل هزینه اضافی به وی ارائه دهیم
.
14-
به ارباب رجوع احترام گذاشته و در استقبال و صحبت با آنان گشاده رو باشیم
.
15-
به نظرات، پیشنهادات و بازخورهای شهروندان و مراجعه کنندگان به عنوان منبعی گران بها برای بهبود عملکرد نگاه کرده و با دید منطقی به آن ها توجه کنیم
.
16-
به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم
.
17-
سعی کنیم تا فرهنگ تکریم ارباب رجوع، پاسخ گویی و گره گشایی از مشکلات مردم و مراجعان به یک ارزش حاکم در نظام اداری تبدیل شود
.
18-
روحیه کار جمعی را در خود تقویت کرده و در انجام فعالیت های گروهی مشارکت جو و مشارکت پذیرباشیم
.
تاریخ به روز رسانی:
2020/11/21
تعداد بازدید:
3682
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
آخرین بروزرسانی
1401/04/04
کلیه حقوق نزد صندوق ضمانت صادرات ایران محفوظ می باشد.
×
ورود اعضا
Powered by
Dorsa
Portal