اخبار
چهارشنبه 10 خرداد 1402

توسعه همکاری های بیمه ای میان ایران و موسسه اسلامی بیمه سرمایه گذاری و اعتبار صادراتی (ICIEC)

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های بیمه ای مایین صندوق ضمانت صادرات ایران و موسسه اسلامی بیمه سرمایه گذاری و اعتبار صادراتی(ICIEC) به منظور تسهیل روابط تجاری کشورمان با اعضای این موسسه به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران، سید امیر برهانی نائینی با شر کت در سیزدهمین اجلاس اتحادیه امان اظهار داشت در راستای توسعه دیپلماسی اقتصادی میان ایران و عربستان و گسترش همکاری با کشورهای همسایه که از اولویت های دولت می باشد، با امضای این تفاهم نامه مسیر تجارت فعالان اقتصادی مابین کشورهای عضو هموار خواهد شد.

وی ادامه داد همکاری در زمینه های تخصصی بیمه اعتباری، تبادل اطلاعات و اعتبار سنجی خریداران، اجرایی نمودن قراردادهای صادراتی و طرحهای سرمایه گذاری، بیمه اتکایی و پیشگیری از بروز خسارت احتمالی و همکاری در چارچوب اتحادیه امان برای حمایت از صادرات کشور از اهداف این تفاهم نامه است.

وی افزود با امضای این تفاهم نامه مقرر گردید عملیات اجرایی مفاد این سند طی دیدارهای آتی میان دو کشور در تهران و ریاض پیگیری شود.

موسسه اسلامی بیمه سرمایه گذاری و اعتبار صادراتی (ICIEC) یک موسسه بیمه اعتباری است است که کشور های عربستان سعودی، مصر،ایران، کویت، امارات متحده عربی، قزاقستان، مغرب ، قطر و ترکیه از سهامداران عمده این موسسه می باشند.
سایر تصاویر
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
این صندوق به پشتوانه حمایتهای مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسکهای سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.
صندوق ضمانت صادرات ایران حامی صادر کنندگان محترم از تمامی نقاط ایران