بیانیه راهبرد مشارکت صندوق ضمانت صادرات ایران با مردم

هر سازمانی برای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای مناسب ارائه خدمت، دشوارتر می‌شود. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، و با بیان نظرات تعامل و مشارکت خود را کامل کند. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِی جهت جلب رضایت ارباب رجوع در چهارچوب قانون اتخاذ کند.
در همین راستا صندوق ضمانت صادرات ایران سعی کرده است در تارنمای خود کلیه استانداردهای مورد نیاز اعم از شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیر بودن، بیانیه حریم خصوصی، بیانیه سطح توافقات، سامانه پاسخگویی به شکایات، نظام پیشنهادات و انتقادات، شناسه خدمات، میز خدمت الکترونیک، اطلاعات تماس با سازمان و مسئولان و .... را به بهترین نحو ممکن تعریف نماید.
چشم انداز سازمانی ما همواره این بوده است که با احترام به حقوق شهروندی افراد، همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان‌ها در خدمت رسانی  به مردم باشیم.
کاربران محترم می توانند از طریق بخش ارتباط با ما یا منوی میز خدمت، ما را از  نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه سازند. بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما مراجعین محترم تاثیر شگرفی در جهت خدمت رسانی مطلوب تر صندوق ضمانت صادرات ایران خواهد داشت.