اخبار
سه‌شنبه 1 خرداد 1403

مراسم گرامیداشت شهید راه خدمت، سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه

سید امیر برهانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران، شهید سید ابراهیم رئیسی را شخصیتی انقلابی، جهادی و مردمی یاد کرد وگفت : منش ایشان می تواند سرلوحه کار  مسئولین کشور قرارگیرد.
به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران درجلسه ای که با حضور سید امیر برهانی  رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران این صندوق به منظور گرامیداشت مقام والای شهید سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه برگزارگردید، ضمن قرائت فاتحه،  اظهار داشت، علاوه بر ایشان وزراء دولت سیزدهم  نیز از چنین خصیصه ای برخوردار بودند و شهید امیر عبداللهیان از مصادیق این ویژگیها بود. برهانی تاکید کرد گرچه فقدان این عزیزان مصیبت سنگینی وارد نموده است، ولیکن همانگونه که انجام بدون وقفه تکالیف، خواست همیشگی شهید رئیسی بود، از مدیران خواست وظایف مدیریتی خود را کما فی السابق با اقتدار انجام داده تا هیچ وقفه ای در انجام امور صورت نگیرد.
در پایان وی  ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ صندوق ضمانت صادرات ایران از خداوند متعال علو درجات را برای این عزیزان سفرکرده خواستار گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
این صندوق به پشتوانه حمایتهای مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسکهای سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.
صندوق ضمانت صادرات ایران حامی صادر کنندگان محترم از تمامی نقاط ایران