اخبار
سه‌شنبه 12 دي 1402

دیدار مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران با بانوان همکار به مناسبت روز زن

به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن،  سید امیر برهانی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران  در نشستی که روز جاری  برگزار شد با بانوان همکار دیدار کرد و روز زن را به آنها تبریک گفت.
برهانی در این دیدار که با حضور آقای شریفی کیا عضو هیات مدیره صندوق  برگزار شد، طی سخنانی ضمن تجلیل از مقام مادر، جایگاه زنان را در کشور اسلامی ایران ممتاز بر شمرد و حضور آنها را در عرصه های مختلف کار و تلاش ارزنده و تاثیر گذار دانست. وی با ابراز رضایت از عملکرد بانوان صندوق، از کار و تلاش آنها هم پای مردان قدردانی کرد و گفت زنان و مادران این سرزمین با کار و تلاش خود هم پای مردان نشان دادند که قادر به انجام هر کاری هستند و افزود هرجایی که فرصتی برای حضور بانوان درعرصه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی فراهم شده کمتر سراغ داریم که ندرخشیده باشند.
مدیر عامل صندوق در پایان این دیدار،  ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به همکاران تبریک گفت و با اهدای هدیه ای به بانوان  همکار از مقام ارزشمند مادر و جایگاه ویژه زن تجلیل کرد.
همچنین دراین دیدار، تنی چند از بانوان نظرها، درخواستها و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف را با مدیر عامل در میان گذاشتند و وی نیز به سوالات و درخواستهای مطرح شده پاسخ گفت.
 
کلمات کلیدی
روز زن
صندوق ضمانت صادرات ایران
گرامیداشت روز زن
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
این صندوق به پشتوانه حمایتهای مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسکهای سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.
صندوق ضمانت صادرات ایران حامی صادر کنندگان محترم از تمامی نقاط ایران